8 Temmuz 2014 Salı

Windows.old klasörü nasıl silinir?

Bilgisayarınıza Windows 8 yüklediğinizde eski işletim sisteminizin dosyaları Windows.old adlı klasöre kaydedilir. Birçok kullanıcı bu dosyayı silmek ister ama yapamaz. İşte Windows.old klasörünü silmenin yolu.



Windows.old klasörü nasıl silinir?

Adım 1
Öncelikle "Denetim Masasını" açın.
Adım 2
Denetim masasından "Yönetici araçlarını" açın.
Adım 3
Yönetici araçları menüsünden " Disk Temizleme " uygulamasını açın.
Adım 4
Disk Temizleme uygulaması açıldığında Windows.old dosyasının bulunduğu sürücüyü seçin.
Adım 5
Daha sonra Açılan pencerenin sol alt bölümündeki "Sistem Dosyalarını Temizle" butonuna tıklayın.
Adım 6
Açılan yeni pencerede silinecek alan hesaplanır.
Adım 7
Daha sonra bir önceki pencere tekrar açılır.
Adım 8
Bu pencereden "Önceki Windows Yüklemeleri" seçeneğinin yanındaki kutucuğu işaretleyin.
Adım 9
Son olarak pencerenin altındaki "Tamam" butonuna tıklayın ve silme işlemini başlatın. Bu işlem birkaç dakika ile 10 dakika arasında bir sürede tamamlanacaktır.
Adım 10
İşlem tamamlandı.

Eğer yapamadığınız bir şey var ise bana sorabilirsiniz. Tabii bu işlemlerin büyük bir bölümünü gerçekleştirmek için yönetici ayarlarını aktifleştirmeniz gerekiyor. Yönetici ayarlarını aktifleştirmeyi Google da arayarak bulabilirsiniz. Basit bir işlem aslında. Ben anlamanız için biraz uzun anlattım. Anlamadığınız bir yer olursa sorabilirsiniz.

Son güncelleme: 08.07.2014

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa