14 Temmuz 2014 Pazartesi

Head Soccer 3.0.0 MOD APK - MEGA HİLELİ (PARA-KOSTÜM-KARAKTER-YETENEK)


Head Soccer 3.0.0 MOD APK, bugünkü konumuz hepinizin ısrarla beklediği kısa sürede dünyaca ünlü mobil futbol oyunlarından birisi olmayı başaran Head Soccer'dır. Oyuna 3.0.0 güncellemesi gelmesi ile birlikte bir çok yenilik yapılmış yalnız bu yeniliklere sahip olabilmek için oyun içinde para sıkıntınızın olmaması gereklidir bunun için sizlere MOD yani sınırsız para hileli olarak sunuyorum üstelik bütün kostüm ve karakterler açıktır. Head Soccer 3.0.0 ile 2 yeni karakter ve kostüm gelmiştir buna ek olarak yeni bir oyun modu olan Head Cup eklenmiştir. Oyunumuzu daha önceden oynamayan arkadaşlarımız için kısaca anlatmak istiyorum 2D evrende 1vs1 yaptığınız futbol maçlarını konu alıyor kontroller joystick mantığı ile işliyor. Head Soccer Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 515.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler


Head Soccer 3.0.0 MOD APK
Kurulumu
Head Soccer 3.0.0 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Head Soccer 3.0.0 para hilesi : oyuna giriş yaptığınızda paranıza, kostümlere, karakter ve yeteneklerine bakmanız yeterlidir. İyi oyunlar...

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa