15 Temmuz 2014 Salı

İzledim : Mezarına Tüküreceğim - 2

Ramazan ayında pPazar günleri oruçlu olduğum için öyle çok fazla etkinlik yapamıyorum. Adana'da biraz dolaştıktan sonra sinemaya gidip bir film izledim. Belkide oruçlu olduğumuz şu günlerde vakit geçirecek en güzel etkinlik olsa gerek. Adana Optimium Avşar Sinemalarına gidip vizyondaki filmleri inceledim. Güzel filmler vardı ancak tek başıma izleyebileceğim bir film aradım. Mezarına Tüküreceğim - 2 isimli filmi gördüm. Filmin ilkini izlemiştim. Konu olarak neredeyse aynı ama sahneler ve oyuncular değişik olduğu için bu filmi tercih ettim.

Film genel itibari ile öyle ahım-şahım bir film değil ama gerilim sevenler için tercih edilebilir.

Filmin kısaca özeti şöyle ;

NewYork'ta garsonluk yapan ve mankenlik hayalleri kuran Katie isimli esas kızımız, ücretsiz mankenlik fotoğraflarınız çekilir şeklinde bir ilan görünce balıklama atlar ve fotoğraf çektirmek için verilen adrese gider. Fotoğraf çekenler iki kardeş ve bir arkadaş kızı çok beğenirler. Esasında ruh hastası kişilikler olduğu için saplantılı bir şekilde kızın hayatını zindan ederler.

Kıza defalarca tecavüz ederler, çeşitli işkenceler yaparlar ve başkalarına pazarlarlar. Haliyle depresyona giren esas kızımız ölmesi için gömülen yerden bir şekilde kurtulur ve İncil'de gördüğü bir intikam ayetinden cesaretle intikam almaya karar verir.

Aslen köylü olan ve elinden bir takım işler gelen kızımız kurduğu düzeneklerle kendisine dünyayı zindan edenlere hayatı zehir eder. Hepsini tek tek tuzağına çekip intikamını alır.

Bol cinsel içerikli ve şiddet içeren sahneleri mevcuttur.

Gittiğin sinema salonunda bir adamın yanında 6-10 yaş arası 4-5 çocukla bu filmi izlemeye gelmiş olmasını yadırgadım. Hatta o adama yanlış yaptığını, bu filmin çocuklara göre olmadığını söyledim. Üstelik filmde +18 yaş ibaresi bulunmasına rağmen nasıl salona alınmışlardı şaşırdım. Çıkışta görevliye durumu anlattım ve nazik bir şekilde ihmallerinin olduğunu söylediler. Uyarı için teşekkür ettiler.

Film sırasında bir çok kadın izleyicinin yarıda bırakıp çıktığını gördüm.

Film genel anlamda başarılı, şiddet içerikli filmleri seviyorsanız izlemenizi tavsiye ederim.
Mezarına Tüküreceğim -2 filmi afişi ;

Mezarına Tüküreceğim - 2 filmi vizyona girmeden önce dvdsi çıkmış ve internete düşmüş ilginç bir filmdir.
Ben sinema perdesinde izlemeyi tercih ettim ancak sinemaya gitmeden de izleyebilirsiniz. Film çoktan youtube'a yüklenmiş bil... Aşağıdaki video oynatıcıdan izleyebilirsiniz.




Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa