17 Temmuz 2014 Perşembe

Samsung Galaxy Mega Android 4.4 KitKat güncellemesi nasıl yapılır?

Evet arkadaşlar. Bugün Galaxy Mega telefonunuzu nasıl Android 4.4 KitKat sürümüne güncelleyeceğinizi anlatacağım. Sorularınız olursa yorum ile gönderebilirsiniz. Ben Anlatıma geçiyorum.



Güncelleme öncesi bilinmesi gerekenler

- Güncelleme öncesi telefonunuzun bataryası en az %75 olmalıdır.
- Güncelleme için gerekli dosyanın indirilebilmesi için kesintisiz bir kablosuz bağlantı

Samsung Galaxy Mega Android 4.4 KitKat güncellemesi nasıl yapılır?

Adım 1
Telefonunuzun ayarlar menüsünü açın.
Adım 2
Sağ üst bölümden Diğer sekmesine tıklayın.
Adım 3
Sayfanın en altına inin ve Cihaz Hakkında seçin.
Adım 4
Açılan sayfanın en üstünde yer alan yazılım güncellemesi yazısına tıklayın.
Adım 5
Son olarak açılan Sayfada Güncelle ye tıklayın ve güncelleme gelip gelmediği denetlensin.
Adım 6
Eğer gelmiş ise güncelleme başlar.
Adım 7
Güncelleme tamamlandıktan sonra telefon yeniden başlar ve işlem tamamlanır.

Gelen bilgiler neticesinde güncellemenin ülkemize Ağustos başlarında gelmesini bekliyoruz. Yani Ağustos ayının ilk haftasına kadar güncelleme gelmeyebilir. Acele etmeyin.

Son güncelleme: 07.07.2014

Etiketler: , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa