17 Temmuz 2014 Perşembe

Samsung Galaxy S4 Zoom Android 4.4 KitKat güncellemesi nasıl yapılır?

Şidi sizlere Samsung Galaxy S4 Zoom telefonunuzu yada kameranızı nasıl Android 4.4.2 KitKat sürümüne güncelleyeceğinizi anlatacağım. Güncelleme ile ilgili soru ve görüşlerinizi yorum ile gönderebilirsiniz.



Güncelleme öncesi gerekenler
- Telefonunuzda en az %75 dolulukta batarya
- Kesintisiz kablosuz internet, mobil veri önerilmez

Samsung Galaxy S4 Zoom Android 4.4 KitKat güncellemesi nasıl yapılır?

Adım 1
Telefonunuzu açın.
Adım 2
Menüyü açın.
Adım 3
Menü ekranının sağ üst bölümündeki Diğer sekmesine tıklayın.
Adım 4
Sayfanın en altına kaydırma yapın.
Adım 5
En alttaki Cihaz Hakkında tıklayın.
Adım 6
Açılan ekranın en başındaki Yazılım güncellemesine tıklayın.
Adım 7
Açılan ekranda Güncelle seçin.
Adım 8
Güncelleme gelmiş ise yükleme başlayacaktır. Gelmemiş ise Güncelle seçeneğinin altındaki Otomatik güncelleme seçeneğini etkin hale getirin. Güncelleme geldiğinde otomatik olarak yüklenir.

Soru, Sorun ve yorumlarınızı aşağıda yorum ile gönderebilirsiniz.

Son güncelleme: 17.07.2014

Etiketler: , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa