6 Haziran 2014 Cuma

Chrome tarayıcınızda Equalizer ayarlaması yapın

Youtube, SoundCloud yada benzer online müzik dinlediğiniz yerlerde Equalizer ayarlaması yapmak ister misiniz? Aslında bunun çok basit bir yolu var. Yazımı okumaya devam edin.



Chrome tarayıcınızda Equalizer ayarlaması yaparak müzikleri çok daha zevkle dinleyebilirsiniz. Bunu gerçekleştirmek için ihtiyacınız olan bir eklenti var. Chrome Audio EQ adındaki eklenti ile bunu kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.

Ben ilk yüklemeden sorunsuz çalıştıramadım ama biraz kurcalayınca nasıl kullanacağınızı öğreniyorsunuz. Peki bu eklentiyi nasıl yükleyip kullanacağım? Bu sorunun yanıtı hemen aşağıda yer alıyor.

Eklenti nasıl yüklenir ve kullanılır?
Adım 1
Öncelikle buraya tıklayarak Chrome tarayıcınıza eklentiyi yükleyin. (Chrome tabanlı başka tarayıcı da olabilir. Yandex Browser, Torch Browser, Comodo Dragon gibi tarayıcılarda sorunsuz çalışıyor.)
Adım 2
Eklentiyi yükledikten sonra müzik dinlediğiniz siteyi açın ve bir şarkıyı oynatın.
Adım 3
Sol üst köşedeki eklenti ikonuna tıklayın ve Equalizer ayarlaması yapın.
Adım 4
Equalizer ayarlamasından sonra açtığınız müziğin çaldığı sayfayı yenileyin.
Adım 5
Sayfa yenilendikten sonra özgürce Equalizer ayarlaması yapabilirsiniz. Bu adımdan sonra her şarkıda Equalizer ayarı ile uğraşmanız gerekmeyecek.

Deneyimlerim
- Eklentiyi kullanırken internetiniz yavaş ise dörtten fazla sekme açmayın. Açarsanız şarkı çalarken arada kötü sesler çıkar.
- Aynı anda iki adet müzik açmayın. Eklenti hata verebilir.
- Eklenti tuhaf sesler çıkarır ise sayfayı yenileyin. Sorun giderilmez ise tarayıcınızda açık olan sekme sayısını azaltın. Eğer tekrar düzelmezse eklentiyi kullanmayın. Muhtemelen internet hızınız yeterli değildir.

Bu belirttiklerim dışında eklentiyi sorunsuz kullanabilirsiniz.

Son güncelleme: 06.06.2014

Etiketler: , , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa