14 Haziran 2014 Cumartesi

Zombie Diary 1.2.1 MOD APK - Sınırsız PARA - KRİSTAL HİLELİ


Zombie Diary 1.2.1 MOD APK, android platformunda fazlasıyla zombi içeren oyun var çünkü seviliyor nedendir bilmiyorum ama bende seviyorum çünkü oyun evreninde zombilere değilde insanlara karşı bir mücadele olsa kafası patlayan, kolu bacağı kopan insanlar pekte hoş olmazdı ancak zombiler bu işe tamamen uygundur. Zombie Diary oyunun daha önceden Evolution sürümü ile sitemizde paylaşmıştım ilgi çektiğini görünce normal versiyon ile de sizlere sunmak istedim oyun içindeki amacınız bölüme başladığınız andan itibaren karşınıza çıkacak olan zombileri yok etmektir her bölüm ayrı bir görevdir öldürmeniz gereken zombi sayısı veya dayanmanız gereken süre bellidir. Oyun içinde yaşanan parasal sıkıntıları önlemek adına MOD APK yani sınırsız para ve kristal hileli olarak sizlere sunuyorum bu sayede oyun içindeki tüm silah, ekipman ve özelliklere sahip olabileceksiniz. Zombie Diary Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 184.000'den fazla indirilmiştir. Son sürüm olan Zombie Diary 1.2.1'dir.
Oyunumuzdan Görüntüler



Zombie Diary 1.2.1 MOD APK
Kurulumu
Zombie Diary 1.2.1 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Zombie Diary 1.2.1 sınırsız para ve kristal hilesi : oyuna giriş yaptığınızda altın ve kristal miktarına bakmanız yeterlidir.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa