8 Haziran 2014 Pazar

Samsung Galaxy Note 3 Android 4.4 KitKat güncellemesi nasıl yapılır?

Bir okuyucumuzun isteği üzerinde Samsung Note 3 cihazının nasıl güncelleneceğini anlatacağım. Çok fazla detaya girmek istemiyorum. Temel bir anlatım ile gerçekleştirmenizi sağlayacağım. Sorularınızı yorum ile iletebilirsiniz.



Güncelleme öncesi gerekenler
- En az %75 dolu batarya
- Kesintisiz kablosuz Wifi bağlantı

Güncellemede dikkat edilmesi gerekenler
- Güncelleme öncesi verilerinizi herhangi bir yere yedekleyin.
- Olurda bir hata ile karşılaşırsanız yedeklenmeyen veya kaybolan veriler konusunda bizleri sorumlu tutamazsınız. Zaten bunun detayları Biltanı kullanım koşullarında yer almaktadır.

Güncelleme Nasıl yapılır?
Adım 1
"Ayarlar"ı açın.
Adım 2
"Genel" sekmesini seçin.
Adım 3 
"Cihaz Hakkında" seçin.
Adım 4
"Yazılım Güncelleştirme" seçin.
Adım 5
Güncelleme gelmiş ise indirmeye başlar ve kısa sürede yüklenir.

NOT: Güncellemede bir sorun çıkarsa yorum yoluyla bize bildirebilirsiniz. Ancak en iyi çözüm yetkili servislerdir.

Son güncelleme: 08.06.2014

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa