19 Haziran 2014 Perşembe

Samsung Galaxy S3 Android 4.3 Odin güncellemesi nasıl yapılır? (Detaylı Anlatım)

Uzun zamandır okuyucularım tarafından gerçekleştirilmeye çalışılan Galaxy S3 Android 4.3 güncellemesinin Odin ile nasıl yapılacağını anlatacağım. Elimden geldikçe ayrıntılı anlatacağım. Anlamadığınız veya aklınızı takıldığı bir yer olduğunda yorum ile bildirmekten çekinmeyin. Yorumları düzenli yanıtlamaya çalışıyorum.



Güncelleme öncesi bilmeniz gerekenler
- Cihazınızın bataryasını tam olarak doldurun
- Bir Windows bilgisayar edinin
- USB Bağlantı kablosu
- Ayrıca aşağıda yer alan gerekli dosya ve yazılımları indirin

Güncelleme için indirmeniz gereken dosya ve yazılımlar
- USB sürücülerini buraya tıklayarak indirin
- Odin v1.85 sürümünü buraya tıklayarak indirin
- Güncelleme için gereken Galaxy S3 Android 4.3 Firmware dosyasını buraya tıklayarak indirin

Güncelleme öncesinde yapmanız gerekenler
- USB sürücülerini bilgisayarınıza yükleyin
- Kişisel dosyalarınızı telefon hafızasından SD karta yada başka bir yere aktarın. Güncellemede eğer olursa silinen dosyalardan sorumlu değilim. Yedekleme işlemi sizlerin sorumluluğundadır. SD karttaki dosyalara zarar gelmez.

Güncelleme nasıl yapılır?
Adım 1
İlk olarak İndirmenizi istediğim dosya ve yazılımları indirin.
Adım 2
USB Sürücülerini bilgisayarınıza yükleyin.
Adım 3
Odin yazılımını arşivden çıkartın.
Adım 4
Telefonunuzu kapatın ve bataryasını çıkartın.
Adım 5
Bataryayı 15 saniye takmadan bekleyin.
Adım 6
Bataryayı takın
Adım 7
Home + Açma kapama + ses kısma tuşlarına sırası ile basın ve cihazınızı Download moduna alın.
Adım 8
Odin yazılımını çalıştırın.
Adım 9
Telefonunuzu bilgisayara USB bağlantı kablosu aracılığı ile bağlayın.
( Telefonu bağladığınızda Odin yazılımındaki sıralı kutucuklardan ilki Sarı renk olarak ve 0:[COM15] benzeri bir yazı yazacak. Eğer böyle olmaz ise en baştan başlayın. Tekrar olmazsa yorum ile bana bildirin. )
Adım 10
Güncelleme Firmware dosyasını arşivden çıkartın.
Adım 11
Odin yazılımına geri dönün ve ekranda PDA yazan butona tıklayın.
Adım 12
Açılan ekranda arşivden çıkarttığınız Firmware dosyasını seçin.
Adım 13
Sonra Odin yazılımındaki Start butonuna tıklayarak güncelleme yüklemesini başlatın.
( Yükleme esnasında telefon ekranı yanıp sönebilir, yazılar çıkabilir. )
Adım 14
Son olarak telefonunuz açıldığında yükleme tamamlanmış olacak.

Not: Soru sorun ve görüşlerinizi yorum ile bildirebilirsiniz.

Son güncelleme: 19.06.2014

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa