1 Haziran 2014 Pazar

LG G3 vs Samsung Galaxy S5 Karşılaştırma

LG G3 karşılaştırmalarını sürdürüyorum LG G3 HTC One M8 ve Samsung Note 3 modelleri karşısında büyük zorluklar ile başarılı olduğunu gösterdi. Bakalım S5 karşısında neler yapacak?




Not: Karşılaştırmada 3 GB Ram destekli G3 modelinin özelliklerine bakılmıştır.

DONANIM
LG G3 başarılı özellikleri
- 3 GB Ram

- 3000 mAh batarya
Samsung Galaxy S5 başarılı özellikleri
- Yok
Ortak özellikler
- Adreno 330 GPU
- Krait 400
- 32 GB Hafıza
DONANIM SONUÇ
LG G3 modeli 2 özellik ile daha başarılı donanıma sahip.

TASARIM
LG G3 başarılı özellikleri
- 5.5 inç daha büyük ekran

- Daha ince ekran çerçevesi
- 1440x2560px daha yüksek ekran çözünürlüğü
- 534ppi daha yüksek piksel yoğunluğu
Samsung Galaxy S5 başarılı özellikleri
- Daha ince

- 145g ile daha hafif
- Super AMOLED Ekran
Ortak Özellikler
- Corning Gorilla Glass 3
TASARIM SONUÇ
LG G3 modeli 4 özellik ile daha başarılı tasarıma sahip.

MEDYA
LG G3 başarılı özellikleri
- Dolby Mobile Ses desteği
- 2.1 MP ön kamera
Samsung Galaxy S5 başarılı özellikleri
- Kalp Atım sensörü

- 16 MP Kamera
- MicroUSB 3.0
Ortak Özellikler
- Ek kamera özellikleri

- Android 4.4 KitKat
MEDYA SONUÇ
Samsung Galaxy S5 modeli 3 özellik ile daha başarılı medya deneyimi sunuyor.

GENEL SONUÇ
LG G3 modeli toplamda 8 başarılı özellik ile Samsung Galaxy S5'den daha iyi özelliklere sahip. Ayrıca önceki karşılaştırmalar da dahil daha iyi tasarım özelliklerine sahip telefon bulamadım.

BENİM TERCİHİM
Ben Samsung Galaxy S5 seçiyorum. Çünkü 16 MP kamerası ile daha iyi fotoğraflar çekiyor, daha hafif, 5.1 inç ekran daha kullanışlı ve son olarak MicroUSB 3.0 bağlantısı sayesinde PC ile çok hızlı veri aktarımı yapabiliyor.

Son güncelleme: 01.06.2014

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa