5 Ocak 2014 Pazar

Android Fotoğraf Video ve Müzikler nasıl yedeklenir ve geri yüklenir?

Android işletim sistemi birçok kullanıcı için gerçekten sorun haline gelebiliyor. Özellikle dosyaları yedekleme konusunda birçok kullanıcı bilgisiz. Şimdi sizleri elimden geldiği kadar bu konu ile ilgili bilgilendirmeye çalışacağım.

Android işletim sistemi birçok kullanıcı için gerçekten sorun haline gelebiliyor. Özellikle dosyaları yedekleme konusunda birçok kullanıcı bilgisiz. Şimdi sizleri elimden geldiği kadar bu konu ile ilgili bilgilendirmeye çalışacağım.

Açıkçası her cihazın doya menüsü temelde benzer görünüyor ancak çok farklılar. Ben Samsung cihazlar için açıklayacağım. Siğer telefonların kullanıcıları da bu anlatıma odakla kendi cihaz verilerini yedekleyebilirler.

Anlatımı ayrıntılı ve adım adım gerçekleştireceğim. Her adımı özenle gerçekleştirmeniz herhangi bir sorunla karşılaşmanızı önleyecektir.

1. Adım
Menüyü açın.

2. Adım 
Dosyalarımı açın.

3. Adım
Yedeklenecek dosyaların bulunduğu konumu açın.

4. Adım 
Seçenekleri açın.

5. Adım
Diğer seçin.

6. Adım
Taşı seçin.

7. Adım
Yedeklenecek dosyaları seçin.

8. Adım
Taşı seçin.

9. Adım
SD Kart içinde belirlediğini bir dosyayı açın ve Buraya taşı seçin.

10. Adım
Taşınan dosyalar SD Kart içinde güvende olduklarından dolayı yedekleme tamamlanmıştır.

Ancak her ihtimale karşı, herhangi bir işlem gerçekleştirirken SD Kartı cihazdan çıkartın.

Kesin güvenlik için SD Kart üzerindeki verileri PC üzerinde bir dosyaya yedekleyin.

Geri yükleme için SD Kart üzerindeki dosyaları aynı yöntem ile Telefon hafızasına aktarabilirsiniz.

Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa