29 Ocak 2014 Çarşamba

HTC One Android 4.4 güncellemesi nasıl yapılır?

HTC One telefonunu yeterince bilmeyen birçok kullanıcı güncelleme işlemini doğru şekilde gerçekleştiremiyor. İşte böyle kullanıcılar için hazırladığım güncelleme rehberi ile güncelleme işlemini sorunsuz şekilde gerçekleştireceksiniz.

HTC One telefonunu yeterince bilmeyen birçok kullanıcı güncelleme işlemini doğru şekilde gerçekleştiremiyor. İşte böyle kullanıcılar için hazırladığım güncelleme rehberi ile güncelleme işlemini sorunsuz şekilde gerçekleştireceksiniz.


Güncelleme işlemine birlikte başlayalım. Her adımı dikkatle ve tam olarak gerçekleştirmeye çalışın. Oluşan tüm sorunları bildirin. En kısa zamanda sizlere yardımcı olmaya çalışacağım.

Adım 1
İnternet bağlantınızı tam olarak ayarlayın ve bağlantının kesilmeyeceğinden emin olun. Bağlantıyı Wifi seçmenizi öneririm, çünkü güncelleme boyutu biraz fazla olabilir. Ayrıca bataryayı tam doldurun veya en az %30 dolu durumda şarj ederken güncelleme işlemini gerçekleştirin.

Adım 2
"Ayarlar" menüsünü açın

Adım 3
"Hakkında" seçeneğine tıklayın

Adım 4
"Yazılım güncellemesi"seçeneğine tıklayarak güncellemeleri denetleyin
Yada "Şimdi kontrol et" tıklayın

Adım 5
Güncelleme varsa cihaz güncellemeyi bulacaktır

Adım 6
Daha sonra güncelleme işlemine başlayın ve gelen tüm bildirimleri onaylayın

NOT: Güncelleme işlemine başladıktan sonra hiçbir şekilde güncelleme işlemini kesintiye uğratmayın. Elle yapılan kesintilerde bir daha (Düşük ihtimal) güncelleme yapılamaz. İstemsiz kesintilerde cihazınız zarar görebilir. Böyle durumlarda yetkili servise danışmanız önerilir.

Adım 7
Güncelleme tamamlandı

Son güncelleme: 28.01.2014

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa