22 Ocak 2014 Çarşamba

Samsung Note 3 Neo Türkiye fiyatı

Samsung Note 3 Neo her ne kadar özelliklerinin kısıtlandığı bir telefon olsa da Samsung amiral gemisi Galaxy S4 modelinden aşağı kalır bir yanı olmadığını düşünüyorum. Fiyatı da böyle bir telefon olduğunun kanıtı oldu.

Samsung Note 3 Neo her ne kadar özelliklerinin kısıtlandığı bir telefon olsa da Samsung amiral gemisi Galaxy S4 modelinden aşağı kalır bir yanı olmadığını düşünüyorum. Fiyatı da böyle bir telefon olduğunun kanıtı oldu.


Samsung Note 3 Neo Avrupa da ki fiyatı Belçikada ortaya çıktı. Bende Türkiyedeki fiyatları değerlendirerek cihazın fiyatı hakkında küçük tahminde bulunabileceğimi düşündüm. Cihazın fiyatı resmi olarak açıklanmadığı için tabii ki hatalar olabilir, ancak ben kendimden oldukça emin bir fiyat belirlemeye çalıştım.

Avrupa Fiyatı
599 €
Türkiye Fiyatı
1499 TL

Son güncelleme: 27.01.2014

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa