7 Ocak 2014 Salı

LG GX İncelemesi

LG GX modelini çok ilginç buldum. Güçlü görüntüsüne oranla yeterince başarılı bulmadığım bir donanıma sahip. Bence Snapdragon 800 ve Adreno 330 ile çalışması çok daha iyi olurdu diyorum ve uzatmadan incelemeye başlıyorum.

LG GX modelini çok ilginç buldum. Güçlü görüntüsüne oranla yeterince başarılı bulmadığım bir donanıma sahip. Bence Snapdragon 800 ve Adreno 330 ile çalışması çok daha iyi olurdu diyorum ve uzatmadan incelemeye başlıyorum.

Performans
Qualcomm işlemci ile iyi bir hız yakaladığı görülüyor. Adreno GPU gelişmiş olsa da birçok güçlü telefona oranla daha zayıf. Ram oranı yeterli seviyede. Her türlü ihtiyacı karşılayacaktır.

32 GB dahili hafıza çok başarılı. Hemen her kullanıcı için yeterli olacaktır. Ayrıca yeterli bulmayanlar için harici Micro SD desteği bulunuyor. Bağlantı destekleri ideal seviyede. Ek bir özellik bulunmuyor.

Tasarım
Tasarımını LG G2 modeline benzetiyorum. 5.5 inç ekranı ve boyutu çok güzel.  Özellikle arka bölümdeki kamera, hoparlör ve flaş tasarımı çok başarılı.

Ekranı çözünürlük ve grafik yönüyle çok iyi, ayrıca piksel yoğunluğu da gözle görülecek grafiklere olanak sağlıyor.

Kamera
Kamerası birçok üst düzey telefonla eşdeğer çalışıyor. Arka kamerası Panaroma modu ile çok tercih edilecektir. Ön kamerası da bir o kadar başarılı.

Müzik
Kulaklık, hoparlör ve diğer müzik özelliklerinin tümüne sahip. Ayırca birçok üzt düzey telefonda bulunmayan radyo da bulunuyor.

Sorularınız ve daha fazlasını yorum ile belirtin. Biltanı'da her türlü soru yanıtlanır.

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa