2 Ocak 2014 Perşembe

Windows Phone Sony ister misiniz?

Nokia, Windows Phone pazarında liderliğini sürdürürken, yeni bir haber ile dikkatler başka bir markanın üzerinde yoğunlaştı. Haberi olan var mıdır bilmiyorum ama geçmişte Sony Windows Phone kullanan Xperia cihaz üretmiş ve Asya bölgesinde büyük başarı yakalamıştı.

Nokia, Windows Phone pazarında liderliğini sürdürürken, yeni bir haber ile dikkatler başka bir markanın üzerinde yoğunlaştı. Haberi olan var mıdır bilmiyorum ama geçmişte Sony Windows Phone kullanan Xperia cihaz üretmiş ve Asya bölgesinde büyük başarı yakalamıştı.
Yakın zaman içerisinde The Verge tarafından gelen bir haber Windows Phone pazarında işlerin değişebileceğini gösterdi. Sitenin haberine göre Sony geçmişteki başarısını sürdürmeyi hedefliyor ve yeni Windows Phone cihazlar üretmeyi planlıyor. Ayrıca telefon dışında Walkman ve Track ID gibi cihazların uygulamalarının Windows Phone işletim sisteminde çalışabilmesini sağlayacak planların bulunduğu haberde yer almakta.

Henüz haberin yeni olması ve Sony tarafından resmi bir açıklama gelmemesi biraz sıkıntı olsa da The Verge gibi güvenilir bir sitenin böylesine önemli bir konuda söylentiler üzerinden yayın yapacağını düşünmüyorum.

Ben de Sony tarafından üretilecek yeni cihazları merakla bekliyorum. Ayrıca gelecek resmi açıklamalar da tüm teknoloji dünyası tarafınca merakla bekleniyor.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa