30 Ocak 2014 Perşembe

Army Wars Defense 2 MOD APK - SINIRSIZ PARA HİLELİ


Army Wars Defense 2, Play Store'a çıkalı pek bir zaman olmadı bu yüzden pek yorum yok internette ancak sabahtan bu yana oynuyorum iddialı oyunlar arasında yerini alacağını umuyorum. Army Wars Defense 2'da yaşanabilecek para sıkıntısına karşı şimdiden hazırlıklı olmak istedim o yüzden MOD yani sınırsız para hileli olarak sunuyorum. Kısaca oyunumuzu anlatmak istiyorum bildiğimiz defans oyunlarının teması hakim 2 askeri taraftan birisini seçerek oyuna başlıyoruz amacınız kalenizi savunmak ve düşman askerlerini yok etmek... Kalenizi savunurken gelen düşman askerlerini karşı askerler gönderiyorsunuz. Sahip olduğunuz askerleri sınırsız paranız ile sonuna kadar upgrade yani geliştirme yapabilirsiniz... Oyuna başlarken 2 farklı moddan birisini seçiyorsunuz camping ve endless olmak üzere. 56 farklı askeri birim mevcut her birimi 10 defa geliştirebiliyorsunuz. Camping yani ilerlemeli modda 100 bölüm bulunuyor buda oldukça uzun bir oynama süresini yanında getiriyor. Grafik ve ses kalitesi orta seviyedir. Galaxy Minide sorunsuz çalışmaktadır.

Oyunumuzdan Görüntüler



Army Wars Defense 2 MOD APK
Kurulumu
Army Wars Defense 2 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para hilesi : Oyuna giriş yaptığınızda menüden SHOP kısmına girin paranız 1000'dir. Ses kontrol tuşuna eksi (-) yönde basın. Basılı tuttuğunuz sürece paranız artacaktır.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa