20 Ocak 2014 Pazartesi

HP Slate 6 VoiceTab ile tanışın

HP markasının telefon üretmeyeceği konusundaki haberleri geçen yıl okuduğumu hatırlıyorum, ancak görünüşe göre işler değişti ve HP tablet gibi de olsa 3G özellikli ve 6 inç ekranlı Slate 6 VoiceTab tanıttı.

HP markasının telefon üretmeyeceği konusundaki haberleri geçen yıl okuduğumu hatırlıyorum, ancak görünüşe göre işler değişti ve HP tablet gibi de olsa 3G özellikli ve 6 inç ekranlı Slate 6 VoiceTab tanıttı.

Cihazın özelliklerine aşağıda kısaca değindim. Biliyorum, uzun süredir inceleme yapmıyorum, farkındayım ve incelemelere Slate 6 VoiceTab ile devam etmek istiyorum.


Slate 6 VoiceTab özelliklerine kısaca değinmek gerekirse 720x1280 px çözünürlüğe sahip 6 inç IPS Ekran, 1 GB Ram, 32 GB Arttırılabilen 16 GB Dahili hafıza, 4 Çekirdekli işlemci, Android 4.2 Jelly Bean, 5 MP arka ve 2 MP Ön kamera gibi özellikler cihazda öne çıkıyor.

Ayrıntılı incelemeyi yakın zamanda gerçekleştirmeyi planlıyorum. Soru, sorun ve görüşlerinizi yorum yoluyla bildirin.

Son güncelleme: 20.01.2014

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa