27 Ocak 2014 Pazartesi

SAS: Zombie Assault 3 v2.56 MOD APK - PARA VE SİLAH HİLELİ


Daha önceden sitemizde paylaştığım severek oynanan oyunların başında gelen aksiyon ve macera tutkunlarını tatmin edecek kalitede bir oyundur SAS: Zombie Assault 3. Kendim severek oynadığımdan güncellemelerini sık sık takip ediyorum benim gibi seven arkadaşlarımız kesinlikle vardır bu yüzden son sürüm olan v2.56 MOD yani para ve silah hileli olarak paylaşmak istedim bu sayede oyuna dair hiçbir sıkıntınız kalmayacak istediğiniz silahı cephane sıkıntısı yaşamadan kullanabileceksiniz. SAS: Zombie Assault 3 daha önce oynamayan arkadaşlarımız için kısaca anlatmak istiyorum savunmanız gereken bir bölge var dışarıdaysa koruduğunuz bölgeyi istila etmek isteyen vahşi zombiler var amacınız bölgenizi bölüm sonuna kadar korumak tabi oyunumuz mod olduğu için bu oldukça kolay olacaktır gelişmiş silahları ve diğer ekipmanları; el bombası, savunma merkezleri ve dahasını istediğiniz gibi kullanabilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 70.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler



SAS: Zombie Assault 3 v2.56 MOD APK
Kurulumu
SAS: Zombie Assault 3 v2.56 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para ve silah hilesi : oyuna giriş yaptığınızda para ve silahlara bakmanız yeterlidir.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa