4 Haziran 2014 Çarşamba

iOS 8 nasıl yüklenir? nasıl güncellenir? (Detaylı Anlatım)

iOS 8 henüz yayınlanmadı ve Sonbahara kadar yayınlanmayacak. Ancak sizler acele edip iOS 8 Beta1 yükleyerek,  iOS7 den kurtulmak istiyorsanız. Rehberimize göz atarak güncellemeyi yapabilirsiniz.



NOT: Güncelleme için UDID Kaydı gerekmektedir. UDID kaydı hakkında daha fazla bilgi için buraya tıklayın.

Yükleme nasıl yapılır?
Adım 1
En son sürüm iTunes yazılımını edinin. Eski sürüm ise güncelleyin.
Adım 2
iOS 8 yüklemesi için gerekli olan IPSW uzantılı Firmware dosyasını edinin. Cihazınıza göre indirmeye dikkat edin. getios8beta.com adresi işinize yarayabilir.
Adım 3
Cihazınızı bilgisayara bağlayın.
Adım 4
iTunes açın.
Adım 5
iTunes ile verilerinizi yedekleyin. (Sonra birşey olunca dosyalarım gitti demeyin. YEDEKLEYİN)
Adım 6
Cihazınız için UDID Kaydınız var ise işleme devam edin.
Adım 7
Windows için;
Shift tuşuna basın ve güncellemeleri denetleyin
Mac için;
Option tuşuna basın ve güncellemeleri denetleyin.
Adım 8
Daha sonra indirdiğiniz ".ipsw" uzantılı dosyayı seçin. Arşiv olarak indirildiyse arşivden çıkarın ve mutlaka .ipsw uzantılı olarak seçin.
Adım 9
Daha sonra yüklenenin tamamlanmasını bekleyin.
Adım 10 
Yükleme tamamlandıktan sonra güvenle kullanabilirsiniz.

NOT: Yüklemede sorun çıktıysa bizimle paylaşabilirsiniz. Ancak en kesin çözüm Apple yetkili servis noktalarıdır.

Son güncelleme: 04.06.2014

Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa