4 Haziran 2014 Çarşamba

iPhone iTunes Bilgisayar bağlantı sorunu nasıl düzeltilir?

Uzun zamandır forumlarda geziyorum ve birçok kişinin iPhone telefonunu bilgisayara bağlayamadıklarını öğrendim. Bende konu hakkında küçük bir araştırma yapıp çözümünü buldum. 



Not: Sadece Windows içindir.

iTunes görme sonunu yada bağlantı sonunu nasıl giderilir?
Adım 1
Masaüstünde "Bilgisayar" sağ tıklayın.
Adım 2
Açılan seçeneklerden "Yönet" seçin.
Adım 3
Açılan penceredeki sol menüde "Hizmetler ve Uygulamlar" tıklayın.
Adım 4
Açılan alt menüden "Hizmetler" seçin.
Adım 5
Açılan sayfadan "iPhone ve iTunes" bulun.
Adım 6
"devre dışı" yazan yeri "otomatik" yapın.
Adm 7
İşlem tamamlandı. Yeniden telefonu bilgisayara bağlamayı deneyin. Sorun çözülmezse cihazda bir sorun olabilir. Yetkili servise danışın.

Son güncelleme: 04.06.2014

Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa