6 Haziran 2014 Cuma

Srgz Blog Yeni Teması

Okurlarımın malumudur ki yaklaşık 1 haftadır. Blogumun temasını düzenlemekle meşgulüm. Bundan dolayıdır ki yeni yazı dahi yazamadım. Türlü türlü temaları denedim olmadı. Hoşuma gideni içime sinen bir tema bulamadım. Srgz Blog'un teması özgün bir tema olmalıydı. Diğer gelişmiş blogların temalarını inceledim.Hangi eklentileri kullandıklarına baktım. Hangi yazı tiplerini, hangi genişlikleri kullandıklarını inceledim. Sonunda sıfırdan olmasada hoşuma giden bir temayı SRGZ Blog'a uyarlamayı başardım.

Blogumun mini bir yapıda olmasını çok istiyordum. Daha önceleri de defaatle söylediğim gibi içerik tasarımın önünde olmalıdır. Bu nedenle sade bir tema oluşturdum. Temanın SEO ayarları için yabancı kaynaklardan beslendim. Her türlü SEO ayarını yaptım. Temanın hızlı açılması, blogun hızlı yüklenmesi de en önemli etkenlerdendi.

SRGZ Blog temasının adı!
Temanın adı SRGZ SEO Teması olarak belirledim. SEO ayarları oldukça güçlü bir tema oldu. Geriye dönük yazılarımda da SEO ayarları yapmaya vakit ayırabilirsem. Türkiye'deki ende bloglardan olacağımı biliyorum.

SRGZ SEO Temasının Özellikleri!
Kişisel blog temasıdır. Temiz ve sade bir kodlaması vardır. Gereksiz tüm kodları kaldırdım. Eklenti olarak yalnızca otomatik devamını oku eklentisini kullandım. Footer kısmını üç kısım olarak belirledim. Genişliklerini normal blog temalarından biraz daha dar tuttum. Menü rengini kırmızı olarak belirledim. Logo kısmını dar bıraktım ki sağ tarafına reklam alanı koydum.Yazıların altına Paylaşım butonları, e-posta aboneliği ve benzer yazılar kodları ekledim. Yorumlar kısmını dişli yapıp, yanıtlama özelliği ekledim. Responsive bir yapıdadır. Yani Bilgisayarda,tablette ve cep telefonunda düzgün görünür. Konu başlıkları h2 etiketi ile SEO'y auygun hale getirdim. Tema SEO sorgulamalarında %80'in üzerinde çıkıyor.

Yeni tema yeni logo!
Tema ile birlikte logoyu da değiştirdim. Daha önce defalarca logo tasarımı yaptım ve hiç birinde de muktedir olamadım. Bu yüzden artık basit bir logo tercih ediyorum. Tamamen içerik ile ön plana çıkacak bir tema ve tasarım ile SRGZ blog karşınızda.


Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa