14 Ekim 2014 Salı

2014-2015 Sezonunda Yayından Kaldırılan Diziler | Güncel Liste

yayindan kaldirilan diziler
Televizyon kanallarında yeni sezonun başlamasıyla birlikte peş peşe ekrana sürülen dizilerden bazıları istenilen reytingi alamadıkları için kaldırıldı.

İşte 2014-2015 sezonunda yayından kaldırılan tüm dizilerin listesi...

atv
Bugünün Saraylısı
Kalp Hırsızı
Üç Arkadaş
Diğer Yarım
Beyaz Karanfil

FOX
Ruhumun Aynası
Kadim Dostum
Emanet
Günahkar

Kanal D
Anasının Oğlu
Bana Artık Hicran De
Benim Adım Gültepe
Ankara'nın Dikmeni (atv'ye geçti...)
Urfalıyam Ezelden (Star TV'ye geçti...)
Yalan Dünya
Galip Derviş

Show TV
Otel Divane
Ah Neriman
Fatih Harbiye

Star
Aşktan Kaçılmaz
Kurt Seyit ve Şura
Sil Baştan
Aramızda Kalsın
Reaksiyon

Samanyolu
---

TRT 1
Kızılelma
Yedikule Hayat Yokuşu
Hayat Ağacı

tv8
---

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa