7 Ekim 2014 Salı

Dijital Pazarlama : Adwords Reklamcılık Nedir?

marketing
Adwords Reklamcılık

Dijital pazarlama-Online marketing


Dijital pazarlama basit bir tanımı ile bir pazarlama tekniğidir. Diğer pazarlama tekniklerinden farklı olarak dijital ortamlardan yararlanarak sonuca ulaşmaktır. Dijital pazarlamanın seo , sem , sosyal medya , adwords ve bir sürü tanımı bir arada barındırdığından bahsetmiştik hatırlarsanız. O makaleye göz gezdirmek isterseniz Dijital pazarlama-çevrimçi reklamcılık linkini kullanabilirsiniz. 

Son yıllarda aktif internet kullanıcı sayısının da hızla artması ve rekabetin bir başka boyutu olan internet dünyasın da pazarlama önemli bir alan oluşturmaya başladı. Hızla artan internet kullanımın sonucu olarak da pazarlama işlemi klasik yöntemlerden yavaş yavaş dijital ortama kaydı.

Dijital pazarlama da en önemli paya sahip olan pazarlama elamanı ise Google AdWords' dur. Google Adwords , Google'nin kendi tanımı ile : işletmenizi tanıtmak, ürünlerin veya hizmetlerin satın alınmasına yardımcı olmak, farkındalığı artırmak ve web sitenize gelen trafiği artırmak üzere kullanabileceğiniz bir üründür olarak açıklanmaktadır. Farkındalık yaratmak burada anahtar noktalardan birisidir.

AdWords hesapları çevrimiçi olarak yönetilir. Yani web ortamında. İstediğiniz zaman kapmanyanız üzerinde değişiklik yapabilir ya da yeni bir kampanya oluşturabilirsiniz. Kendi bütçenize göre reklamlar belirleyebilir ve bunlar üzerine yoğunlaşabilirsiniz. Örneğin Hazırladığınız bir kampanya için google da görülen reklamınıza sadece tıklama olarak bir kampanya da oluşturabilirsiniz veya sadece görüntüleme olarak da . Hedefleriniz ne ise kampanyanızıda buna göre oluşturursunuz.

Reklamlarını belirli ilgi alanları olan kullanıcılara hedefleyebilmek, adwordsun en büyük avantajıdır. Ayrıca Adwords Çevrimiçi reklamcılık, hangi reklamların tıklandığını ve hangilerinin tıklanmadığını görmenize olanak tanır.

Adwords kelimesinin ve bileşenlerinin daha da karmaşık bir hal almaması amacıyla aşağıdaki videoyu izlemenizi tavsiye ederim. Böylece Yazılanlardan ziyade Görsel olarak yapılan bir tanıtımın daha fazla etki yaratacağı ve anlamayı kolaylaştıracağı kesindir.

Dijital Pazarlama - Adwords - Online marketing hakkındaki Açıklayıcı video


Video yu izledikten sonra Adwords hakkında artık daha fazla somut bilgilere sahip olmuşsunuzdur. Yazıyı daha fazla uzatmandan Başka makalelerde Adwords hakkında yazmaya devam edeceğimi bildirerek burada nokta koyalım.

Bir önceki yazım Sitenizin Title Seo Ayarı adlı makalemde seo düzenlemesi olarak title hakkında bilgiler verilmekte.

Etiketler: , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşkür ederim

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa